O SPOLEČNOSTI  |  PRODUKTY  |  SERVIS  |  PNEUSERVIS  |  PRODEJ ND  |  AUTOBAZAR  |  KONTAKTY
Vítáme vás
na internetových stránkách firmy KM Rest Ivančice a dovolujeme si Vám ve stručnosti naši firmu představit.

Skříňový přepravník zkazitelných potravin
SPZP




Zobrazit fotografie

Skříňový automobil (popř. přívěs či návěs) – SPZP je určen pro přepravu balených i nebalených potravin, masa ve visu nebo jiného zboží vyžadujícího omezení výměny tepla mezi vnitřním a vnějším povrchem skříňové karoserie. Vozidlo splňuje požadavky vyhlášky MZV o Dohodě o mezinárodních přepravách zkazitelných potravin a o specializovaných prostředcích určených pro tyto přepravy (ATP) a je vhodné pro provoz na vozovkách se zpevněným povrchem.

Skříňový automobil (popř. přívěs či návěs) – SPZP se dále dělí dle provedení do těchto tříd:

Skříňový přepravník zkazitelných potravin / izotermický – SPZP/I je izotermický přepravní prostředek kategorie „IN“ bez strojního chladícího zařízení. Součinitel prostupu tepla stěnami skříňové karoserie k < 0,7 W/m2*K.

Skříňový přepravník zkazitelných potravin / izotermický – SPZP/I je izotermický přepravní prostředek kategorie „IR“ bez strojního chladícího zařízení. Součinitel prostupu tepla stěnami skříňové karoserie k < 0,4 W/m2*K.

Skříňový přepravník zkazitelných potravin / chladírenský – SPZP/CH je izotermický přepravní prostředek kategorie „FNA“ se strojním chladícím zařízením, které umožňuje při průměrné vnější teplotě +30 °C snížit vnitřní teplotu prázdné skříňové karoserie a trvale ji udržet na libovolně zvolené úrovni v rozmezí +12°C až do 0°C. Součinitel prostupu tepla stěnami skříňové karoserie k < 0,7 W/m2*K.

Skříňový přepravník zkazitelných potravin / mrazírenský – SPZP/M je izotermický přepravní prostředek kategorie „FRC“ se strojním chladícím zařízením, které umožňuje při průměrné vnější teplotě +30 °C snížit vnitřní teplotu prázdné skříňové karoserie a trvale ji udržet na libovolně zvolené úrovni v rozmezí +12°C až do -20°C. Součinitel prostupu tepla stěnami skříňové karoserie k < 0,4 W/m2*K.

Zkoušení skříňových přepravníků zkazitelných potravin provedla dle vyhlášky MZV zkušební stanice VÚCHT Praha s těmito výsledky: IN, SPZP/CH - k = 0,576 W/m2*K pro vnitřní objem nástavby 18 až 27 m3 IR, SPZP/M - k = 0,362 W/m2*K pro vnitřní objem nástavby 18 až 27 m3

Na základě výše uvedených hodnot vydala zkušební stanice osvědčení „ATP“ podle dohody o mezinárodní přepravě zkazitelných potravin.

Skříňová karoserie je panelové konstrukce. Jednotlivé panely karoserie jsou navzájem sešroubovány a slepeny a tvoří jeden celek spolu s pomocným rámem podlahy, který je k rámu podvozku (podélníkům) připevněn šroubovými spoji. Skříňová karoserie se vyrábí v různých provedeních se zadními dvoukřídlými dveřmi a bočními jedno či dvoukřídlými (na přání též posuvnými) dveřmi, které jsou lehké sendvičové konstrukce. Pryžové těsnění dveří splňuje podmínky absolutní prachotěsnosti. Nade dveřmi jsou umístěny okapové rýnky zabraňující zatékání vody za těsnění dveří. Veškeré kování dveří je provedeno z nerezavějící oceli v leštěné úpravě povrchu. Otevření, respektive zavření dveří je indikováno kontrolkou na palubní desce budky řidiče.

Podlaha skříňové karoserie je v základním provedení tvořena sendvičovým panelem skládajícím se z laminátové desky, tepelně - izolační polyuretanové hmoty (PUR) a vodovzdorné překližky s horní litou vrstvou pryskyřice (Körapur, Sadurit ...).

Stěny skříňové karoserie jsou rovněž panelové konstrukce. Jednotlivé panely jsou sendvičového typu, kdy vnější potah tvoří laminátová deska, tepelná izolace je stejně jako u podlahového panelu tvořena tepelně - izolační polyuretanovou hmotou (PUR) a vnitřní potah je proveden opět laminátovou deskou opatřenou gelem. Tento materiál odpovídá hygienickým normám pro přepravu potravin.

Ve spodní části u podlahy jsou stěny chráněny okopovými lištami z hliníkového profilu. Na stěny nástavby lze též namontovat ochranné „dorazové“ lišty a upevňovací lišty, které slouží stejně jako případné kotevní misky v podlaze k upevnění přepravovaného materiálu.

Pro zabezpečení požadovaných teplot uvnitř skříňové karoserie (platí pro třídy SPZP/CH a SPZP/M) je na vnější stranu přední stěny namontována bloková chladící jednotka (Carrier, Thermo King ...).

Tloušťka panelů a dveří skříňové karoserie (mm):
pixel.gif(43 b) IN IR
FNA
FRC
Podlaha 80 110
80
110
Boční stěny 55 85
55
85
Přední stěna 85 85
85
85
Střecha 55 85
55
85
Dveře 55 85
55
85

PRO ZOBRAZENÍ POPTÁVKOVÉHO FORMULÁŘE KLIKNĚTE ZDE

zpět



Pokud přistoupíte na naše webové stránky a prohlížíte si je, zpracováváme následující protokolové soubory a ukládáme je na našich serverech. Mezi informace, které ukládáme patří:
· Vaše IP Adresa
· Otevíraná stránka našeho webu
· Kód odpovědi http
· Identifikace Vašeho prohlížeče
Tyto informace zpracováváme po dobu maximálně jednoho roku a pouze pro účely naší právní ochrany.
KM Rest Ivančice spol. s r.o. Krumlovská 30,664 91 Ivančice
tel.: 546 451 855 | fax: 546 451 411
e-mail: kmrest@kmrest.cz